Szkolenia dla strefy budżetowej

PR w mediach

Szkolenia z tej jakże ważnej tematyki oferujemy Państwu wyłącznie w formule wewnętrznej czyli na indywidualne zamówienie zainteresowanych podmiotów.

Proponujemy 4 główne obszary:

  • Zasady przygotowywania i skutecznego rozpowszechniania informacji
  • Rola komunikacji i promocji w Jednostkach Samorządowych
  • Sztuka skutecznej autoprezentacji i prezentacji
  • Komponowanie własnego wizerunku biznesowego

Zasady przygotowywania i skutecznego rozpowszechniania informacji

Chociaż większość instytucji publicznych czy firm ma wypracowane własne sposoby przygotowywania i rozpowszechniania informacji, nie wszystkim udaje się to robić skutecznie.
Warto o to zadbać po to, żeby się chwalić osiągnięciami, zainteresować swoją ofertą, wyjaśniać problemy, w kontrowersyjnych sytuacjach prezentować własny punkt widzenia, mieć lepszy kontakt z odbiorcami informacji, móc wpływać na ich opinie etc.

Jednym z najbardziej skutecznych form dotarcia do szerszego grona odbiorców jest korzystanie z mediów lokalnych, regionalnych czy nawet ogólnopolskich. By jednak było to możliwe najpierw konkretnym tematem należy zainteresować dziennikarzy, którzy zawsze selekcjonują otrzymywane materiały.

Można mówić i pisać dużo, ale nie powiedzieć i nie napisać niczego. Wiedza zdobyta na zajęciach ma pomóc w uzyskaniu głównego celu, jakim jest faktyczne dotarcie z informacją do odbiorcy, a nie tylko „informowanie dla informowania”.

W naszej ofercie znajduje się poniższa tematyka:

1. Co to jest informacja?

2. Jak jest zbudowana informacja?

3. Czego może dotyczyć informacja?

4. Jak dotrzeć z informacją do mediów?

5. Jak informacja jest przekazywana przez różne media: radio, prasę, telewizję?

6. Jak informacja, podana redakcji lokalnej czy regionalnej pojawia się w mediach ogólnopolskich?

7. Jakie są źródła informacji?

8. Czym różni się i jakie są wspólne cechy pracy dziennikarza: radiowego, prasowego i telewizyjnego?

9. Co to jest wywiad i jak się do niego przygotować?

10. Konferencja prasowa – co to jest (wady i zalety)?

11. Gdzie, kiedy i jak zorganizowac konferencję prasową?

12. Materiały konferencyjne – co powinno się w nich znaleźć, a co tylko może być?

Proponowane tematy szkoleń sa modyfikowane w zależności od oczekiwań konkretnej grupy uczestników zajęć.

Rola komunikacji i promocji w Jednostkach Samorządowych

Szkolenie to przygotowane jest specjalnie dla Kadry Zarządzającej, Włodarzy Jednostek Samorządu Terytorialnego, którzy mają już wiedzę i doświadczenie z zakresu zarządzania wizerunkiem, ale chcieliby dowiedzieć się jeszcze więcej.

Zobacz program szkolenia na temat Komunikacja w Jednostkach Samorządowych

Sztuka skutecznej autoprezentacji i prezentacji

Na tworzenie wizerunku składa się wiele elementów. Jednak jednym z najważniejszych jest zawsze człowiek. A jego umiejętności właściwego zaprezentowania siebie są nie do przecenienia (w myśl zasady: jak nas widzą, tak nas piszą).
Dlatego też proponujemy Państwu szkolenie podczas którego skupimy się przede wszystkim na przekazaniu wiedzy na temat skutecznej prezentacji i komunikacji.

Komponowanie własnego wizerunku biznesowego

Wizerunek to niezwykle ważny element naszego życia. Przenika jego wszelkie sfery, począwszy od zawodowej, poprzez towarzyską na osobistej skończywszy. To znacznie więcej niż trafiony dobór ubrań i dodatków - choć ta umiejętność jest jego podstawą. Zwłaszcza w sferze zawodowej może stanowić doskonały atut przy nawiązywaniu kontaktów i ich późniejszym kształtowaniu. Wszak wiadomo, że spora część naszej komunikacji odbywa się pozawerbalnie i  trafnie „przemawiający” wizerunek może stanowić skuteczną podporę naszego profesjonalizmu, bez względu na branże jaką reprezentujemy.
By poznać zasady i sposoby trafnego kreowania wizerunku biznesowego, zapraszamy serdecznie na szkolenia o ciekawej formule!
Wykład z elementami zajęć warsztatowych, jest barwny, poparty ilustracjami oraz prezentacją realną i interaktywną (znacznie odmienianie wizerunku przez operowanie kilkoma elementami garderoby i dodatkami). To działa na wyobraźnię i pokazuje do jakiego stopnia wygląd stanowi formę komunikowanie się z otoczeniem i jak w prosty sposób można wpływać na jego kształt.


NOWY