Szkolenia dla strefy budżetowej

Rola komunikacji i promocji w Jednostkach Samorządowych

Kalendarz

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy zaplanowanych szkoleń w formule otwartej na powyższy temat. Możemy jednak zrealizować go dla Państwa w formule wewnętrznej.

Program oraz metodologia prowadzenia szkolenia będą mogły zostać dopasowane do Państwa oczekiwań, potrzeb i specyfiki funkcjonowania instytucji. Szkolenia w tej formule organizujemy nawet dla kilku osób.

Jeśli chcecie być Państwo informowani na bieżąco o naszej ofercie to zapraszamy do subskrybcji newslettera.

O szkoleniu

Program szkolenia został prawnie zastrzeżony przez Trenera.

Szkolenie to przygotowane jest specjalnie dla Kadry Zarządzającej, Włodarzy Jednostek Samorządu Terytorialnego, którzy mają już wiedzę i doświadczenie z zakresu zarządzania wizerunkiem, ale chcieliby dowiedzieć się jeszcze więcej.
Często bowiem zdarza się tak, że działania bądź intencje Osoby Zarządzającej są odbierane przez media lub mieszkańców zupełnie inaczej, niż założono. Wtedy rodzi się od razu pytanie: dlaczego tak się dzieje ? I żal, że nasza praca nie została doceniona.
Otóż, powodów może być oczywiście wiele. Najczęstszymi jednak są – nazwijmy to ogólnie – „zakłócenia” w komunikacji. Stąd też propozycja tego szkolenia, w trakcie którego nie tylko omówimy poszczególne przypadki, zdarzenia, ale też wspólnie stworzymy przykładowe scenariusze możliwych do zrealizowania działań czyli logistyczne plany PR-owskie.

Program szkolenia

1. Cele i sposoby  komunikacji

  • Marketing, promocja, reklama i PR
  • Rola B2B i B2C w promocji
  • Promocja i wizerunek Urzędu
  • Sposoby tworzenia wizerunku gminy, powiatu, regionu
  • Logistyka PR jako podstawa czyli sposoby opracowywania i tworzenia planów rozwojowych,  w ramach synergii i współdziałania JST                                         

2. Reprezentacja Urzędu w mediach

  • komunikacja wewnętrzna i audyt PR jako podstawa sprawnego funkcjonowania Biura Prasowego
  • promocja a wizerunek czyli spójność przekazu
  • prezentacja multimedialna
  • co się bardziej opłaca: pisać teksty czy tylko „inspirować” media?

3.  Wizerunek Urzędnika czyli wizerunek Urzędu (zajęcia z kamerą)

  • rola kamery
  • ubiór
  • tło
  • rodzaje wypowiedzi
  • podstawy autoprezentacji

Szkolenie wewnętrzne

Powyższy temat możemy zrealizować również w postaci szkolenia wewnętrznego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:


NOWY